+1 (844) 268 – 5991
6807 NE 79th ct Ste B Portland OR 97218
ბეჭდვა PDF ჩამოტვირთვა
სატრანსპორტო საშუალების ისტორია VIN# 2T1LR32E35C508537
წელი: 2005
მარკა / მოდელი: Toyota Matrix
გენერირების თარიღი: თებ 21 2020
ისტორიის მოკლე მიმოხილვა
ინფორმაცია სტატუსებზე დაზიანებული/ჩამოწერილი 1 ჩანაწერი მოიძებნა
ინფორმაცია სადაზღვევო კომპანიიდან 0 ჩანაწერი მოიძებნა
ტექნიკური პასპორტის ისტორია 4 ჩანაწერი მოიძებნა
მონაცემები გარბენის შესახებ 4 ჩანაწერი მოიძებნა
ტექნიკური პასპორტის სტატუსები 2 ჩანაწერი მოიძებნა
აუქციონზე გაყიდვები 0 ჩანაწერი მოიძებნა
ინფორმაცია გირავნობის შესახებ 0 ჩანაწერი მოიძებნა
გაწვევები მწარმოებლის მიერ 2 ჩანაწერი მოიძებნა
სატრანსპორტო საშუალების მახასიათებლები
VIN: 2T1LR32E35C508537
წელი: 2005
მარკა: Toyota
მოდელი: Matrix
კომპლექტაცია: XR 4WD
ძრავი: 1.8L L4 DOHC 16V
ძარის ტიპი: HATCHBACK 4-DR
მწარმოებელი ქვეყანა: კანადა
საჭის მართვის ტიპი: R&P
ანტი-ბლოკირების სისტემა: 4-Wheel ABS
ავზის მოცულობა: 11.90 გალონი
საერთო სიმაღლე: 60.60 დუიმი
საერთო სიგრძე: 171.30 დუიმი
საერთო სიგანე: 69.90 დუიმი
დასაჯდომი ადგილების სტანდარტული რაოდენობა: 5
დამატებითი დასაჯდომი ადგილები: ინფორმაცია არ მოიძებნა
საწვავის ხარჯი გზატკეცილზე: 31 მილი/გალონი
საწვავის ხარჯი ქალაქში: 26 მილი/გალონი
სატრანსპორტო საშუალების ღირებულება
წყარო : წყარო: NADA – საავტომობილო დილერების ეროვნული ასოციაცია
საცალო ფასი $4,550
გადაცვლის ფასი $2,800
გადაცვლის მიახლოებითი ფასი $1,500
გადაცვლის საშუალო ფასი $2,225
სასესხო ღირებულება $2,525
მწარმოებლის მიერ რეკომენდირებული საცალო ფასი $17,295
აუქციონის ფასების ანალიზი
წყარო : წყარო: NADA – საავტომობილო დილერების ეროვნული ასოციაცია
საბითუმო აუქციოინების ყოველკვირეული ფასები
ბოლო 5 თვის გადაცვლის ღირებულების გრაფიკი
ინფორმაცია სტატუსებზე დაზიანებული/ჩამოწერილი
წყარო: წყარო: NMVTIS
თარიღი ორგანიზაცია ინფორმაცია განკუთვნილია ექსპორტისთვის
ივლ 10 2012 THE SALVAGE CENTER
UXBRIDGE , MA
Email:PZENKUS@THESALVAGECENTER.COM
Phone:5082785115
გაყიდულია დიახ
ინფორმაცია სადაზღვევო კომპანიიდან
წყარო : წყარო: NMVTIS
ჩანაწერები არ მოიძებნა
ტექნიკური პასპორტის ისტორია
წყარო : წყარო: NMVTIS
გაცემის თარიღი შტატი გარბენი
ამჟამინდელი ინფორმაცია
ივლ 27 2012 მასაჩუსეტსი 66,876 M
ძველი ჩანაწერები
აგვ 26 2005 მასაჩუსეტსი 30 M
თებ 13 2009 მასაჩუსეტსი 41,752 M
თებ 12 2010 მასაჩუსეტსი 51,085 M
მონაცემები გარბენის შესახებ
წყარო : წყარო: NMVTIS
თარიღი გარბენი მონაცემების წყარო
აგვ 26 2005 30 M წყარო: NMVTIS
თებ 13 2009 41,752 M წყარო: NMVTIS
თებ 12 2010 51,085 M წყარო: NMVTIS
ივლ 27 2012 66,876 M წყარო: NMVTIS
ინფორმაცია ტექნიკური პასპორტის სტატუსებზე
წყარო : წყარო: NMVTIS
სტატუსის კატეგორია
სუფთა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
წყლით დაზიანება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ცეცხლით დაზიანება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სეტყვით დაზიანება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
არილიანი წყლით დაზიანება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ვანდალიზმი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გადაწყობა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დაშლილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ჩამოწერილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
აღდგენილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გადაკეთებული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დაზიანებული ?
ნაპოვნია სტატუსი
მინიჭების თარიღი : ივლ 27 2012
მინიჭების ადგილი : MASSACHUSETTS
გამოსაცდელი სატრანსპორტო საშუალება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
განახლებული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
შეჯახება ?
ნაპოვნია სტატუსი
მინიჭების თარიღი : ივლ 27 2012
მინიჭების ადგილი : MASSACHUSETTS
დაჯავშნული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დაზიანებულის დატოვება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გამოიყენებოდა როგორც ტაქსი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გამოიყენებოდა როგორც პოლიციის სატრანსპორტო საშუალება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ტაქსი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
პოლიციის სატრანსპორტო საშუალება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მწარმოებლის მიერ განახლებული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
რუხი ბაზარი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გარანტიით დაბრუნება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ანტიკვარი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
კლასიკა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სასოფლო სამეურნეო სატრანსპორტო საშუალება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სატყეო მეურნეობის სატრანსპორტო საშუალება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მოდიფიცირებული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
VIN კოდის განმეორებით გამოყენება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ზუსტი ასლი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სრული დაკარგვა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მფლობელის მიერ დატოვება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ბონდის გაცემა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მემორანდუმის ასლი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მხოლოდ სათადარიგო ნაწილებად ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მოპარულის აღდგენა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
არასაჯარო გირაო ?
სტატუსი არ მოიძებნა
წარსულში «მფლობელის მიერ დატოვება» ?
სტატუსი არ მოიძებნა
კომპლექტაციის შეუსაბამობა არ არის აღმოფხვრილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
კომპლექტაციის შეუსაბამობა აღმოფხვრილია ?
სტატუსი არ მოიძებნა
უსაფრთხოებასთან დაკავშირებული დეფექტი არ არის აღმოფხვრილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
უსაფრთხოებასთან დაკავშირებული დეფექტი აღმოფხვრილია ?
სტატუსი არ მოიძებნა
VIN კოდი ახლით შეიცვალა სხვა შტატის მიერ ?
სტატუსი არ მოიძებნა
რუხი ბაზარი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
რუხი ბაზარი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სატრანსპორტო საშუალების გამოსყიდვა მწარმოებლის მიერ ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გამოიყენებოდა გასაქირავებლად ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დაზიანებული – მოპარული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დაზიანებული – მიზეზი არ არის დაზიანება ან მოპარვა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გასაჯაროებული დაზიანება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
წარსულში დაზიანებული/არ ექვემდებარება შეკეთებას ?
სტატუსი არ მოიძებნა
განადგურებული ?
სტატუსი არ მოიძებნა
საშიში ნივთიერება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
რეალური გარბენი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
არარეალური გარბენი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
არალეალური გარბენი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გათავისუფლებულია გარბენის წაკითხვისგან ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მექანიკური ლიმიტის გადაჭარბება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
დომეტრის მონაცემები შესაძლოა იყოს შეცვლილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
სპიდომეტრის შეცვლა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ჩვენება რეგისტრაციის განახლების დროს ?
სტატუსი არ მოიძებნა
გარბენის მონაცემების შეუსაბამობა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ტექნიკური პასპორტის გამცემ ორგანოსთან კონსულტაცია ?
სტატუსი არ მოიძებნა
მექანიკური ლიმიტის გადაჭარბება შესწორება ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ხილვის პროცესში ნარჩენების უტილიზაციასა ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ჩამოწერილი ?
სტატუსი არ მოიძებნა
ინფორმაცია აუქციონზე გაყიდვების შესახებ
ჩანაწერები არ მოიძებნა
გირავნობა / კონფისკაცია / ჩანაწერები ექსპორტზე
წყარო: წყარო: NVS – ეროვნული ავტოსერვისი
არცერთი კონფისკაცია და ექსპორტის ინფორმაცია არ მოიძებნა
დეტალური ისტორია
თარიღი მდებარეობა გარბენი მონაცემების წყარო კომენტარი
აგვ 26 2005 მასაჩუსეტსი 30 M წყარო: NMVTIS ძველი ჩანაწერები
თებ 13 2009 მასაჩუსეტსი 41,752 M წყარო: NMVTIS ძველი ჩანაწერები
თებ 12 2010 მასაჩუსეტსი 51,085 M წყარო: NMVTIS ძველი ჩანაწერები
ივლ 10 2012 UXBRIDGE MA ინფორმაცია არ მოიძებნა წყარო: NMVTIS დამტკიცების
ივლ 10 2012 UXBRIDGE MA ინფორმაცია არ მოიძებნა წყარო: NMVTIS გაყიდულია
ივლ 27 2012 ინფორმაცია არ მოიძებნა ინფორმაცია არ მოიძებნა წყარო: NMVTIS ინფორმაცია არ მოიძებნა
ივლ 27 2012 ინფორმაცია არ მოიძებნა ინფორმაცია არ მოიძებნა წყარო: NMVTIS ინფორმაცია არ მოიძებნა
ივლ 27 2012 მასაჩუსეტსი 66,876 M წყარო: NMVTIS ამჟამინდელი ინფორმაცია
გაწვევები მწარმოებლის მიერ
წყარო : წყარო: NHTSA - საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების ეროვნული სამმართველო
გენერირების თარიღი: მარ 13 2006
გაუქმებული კომპანიის ნომერი. 06E023000
კომპონენტი (s): EXTERIOR LIGHTING:HEADLIGHTS

მიზეზი

CERTAIN ANZO COMBINATION HEADLAMP ASSEMBLIES SOLD AS REPLACEMENT LAMPS FOR USE ON CERTAIN PASSENGER VEHICLES. SOME COMBINATION LAMPS ARE NOT EQUIPPED WITH AMBER SIDE REFLECTORS WHICH FAIL TO CONFORM TO FEDERAL MOTOR VEHICLE SAFETY STANDARD NO. 108, "LAMPS, REFLECTIVE DEVICES, AND ASSOCIATED EQUIPMENT."

შედეგი

WITHOUT THE AMBER REFLECTORS, THE VEHICLE WILL BE POORLY ILLUMINATED, POSSIBLY RESULTING IN A VEHICLE CRASH.

გადაწყვეტილება

ANZO WILL NOTIFY OWNERS AND REPLACE THE HEADLAMPS FREE OF CHARGE. THE RECALL BEGAN MAY 9, 2006. OWNERS MAY CONTACT ANZO USA AT 909-468-3688.

შენიშვნა

THIS RECALL ONLY PERTAINS TO AFTERMARKET HEADLAMP ASSEMBLIES MANUFACTURED BY ANZO AND HAS NO RELATION TO ANY ORIGINAL EQUIPMENT INSTALLED ON THE LISTED PASSENGER VEHICLES. CUSTOMERS MAY CONTACT THE NATIONAL HIGHWAY TRAFFIC SAFETY ADMINISTRATION'S VEHICLE SAFETY HOTLINE AT 1-888-327-4236 (TTY: 1-800-424-9153); OR GO TO HTTP://WWW.SAFERCAR.GOV.

გენერირების თარიღი: აგვ 26 2010
გაუქმებული კომპანიის ნომერი. 10V384000
კომპონენტი (s): ENGINE AND ENGINE COOLING | ENGINE AND ENGINE COOLING

მიზეზი

TOYOTA IS RECALLING CERTAIN MODEL YEAR 2005-2008 COROLLA AND COROLLA MATRIX VEHICLES. THE ENGINE CONTROL MODULE (ECM) FOR THE SUBJECT MODELS EQUIPPED WITH THE 1ZZ-FE ENGINE AND TWO-WHEEL DRIVE MAY HAVE BEEN IMPROPERLY MANUFACTURED. THERE IS A POSSIBILITY THAT A CRACK MAY DEVELOP AT CERTAIN SOLDER POINTS OR ON VARISTORS ON THE CIRCUIT BOARD.

შედეგი

THERE ARE A VARIETY OF WARNINGS AND CONSEQUENCES ASSOCIATED WITH THE DEFECT. THE ENGINE WARNING LAMP COULD BE ILLUMINATED, HARSH SHIFTING COULD RESULT, THE ENGINE MAY NOT START, OR THE ENGINE COULD SHUT OFF WHILE THE VEHICLE IS BEING DRIVEN. AN ENGINE SHUTOFF WHILE THE VEHICLE IS BEING DRIVEN INCREASES THE RISK OF A CRASH.

გადაწყვეტილება

DEALERS WILL INSPECT THE PRODUCTION NUMBER OF THE ECM AND REPLACE THE ECM IF NECESSARY. THIS SERVICE WILL BE PERFORMED FREE OF CHARGE. TOYOTA WILL MAIL AN INTERIM OWNER NOTIFICATION THE MIDDLE OF SEPTEMBER 2010 TO ADVISE OWNERS OF THIS DEFECT AND RECALL. THIS INTERIM NOTIFICATION WILL INFORM OWNERS THAT THEY WILL RECEIVE A FUTURE NOTIFICATION WHEN PARTS BECOME AVAILABLE TO HAVE THE FREE REMEDY PERFORMED ON THEIR VEHICLE. THE SAFETY RECALL BEGAN ON NOVEMBER 29, 2010. OWNERS MAY CONTACT TOYOTA AT 1-800-331-4331.

შენიშვნა

OWNERS MAY ALSO CONTACT THE NATIONAL HIGHWAY TRAFFIC SAFETY ADMINISTRATION'S VEHICLE SAFETY HOTLINE AT 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), OR GO TO HTTP://WWW.SAFERCAR.GOV .

NMVTIS-ის მხრიდან პასუხისგებლობის უარყოფა
nmvtis logo

ავტოსატრანსპორტო საშუალებების ტექნიკური პასპორტის ეროვნული საინფორმაციო სისტემა (NMVTIS) არის ელექრტონული სისტემა, რომელიც შეიცავს ინფორმაციას ამერიკის შეერთებულ შტატებში გაცემული ტექნიკური პასპორტის მქონე კონკრეტული ავტომანქანების შესახებ. NMVTIS-ის დანიშნულებაა იყოს ავტომანქანების ტექნიკური პასპორტების და მინიჭებული სტატუსების ისტორიის სანდო წყარო, მაგრამ ის არ შეიცავს დეტალურ ინფორმაციას სატრანსპორტო საშუალებების შეკეთების ისტორიის შესახებ.

ფედერალური კანონის თანახმად ყველა შტატი, სადაზღვევო კომპანიები, ავტოსასაფლაოები და დამშლელი კომპანიები ვალდებულნი არიან რეგულარულად მიაწოდონ ინფორმაცია NMVTIS-ს. თუმცა, NMVTIS არ შეიცავს ინფორმაციას აშშ-ს ტერიტორიაზე არსებულ ყველა სატრატრანსპორტო საშუალებაზე, რადგან ჯერ-ჯერობით ზოგიერთი შტატი არ აწვდის ინფორმაციას სისტემას. ამჟამად, NMVTIS-ს სხვადასხვა შტატებიდან ინფორმაცია სხვადასხვა დროს მიეწოდება; ზოგიერთი შტატი NMVTIS-ს ინფორმაციას აწვდის და ანახლებს რეალურ დროში (ტექნიკური პასპორტის გაცემისთანავე), სხვა შტატები კი განახლებულ ინფორმაციას უფრო იშვიათად აწვდიან, მაგალითად 24 საათში ერთხელ ან რამოდენიმე დღის პერიოდულობით.

შესაძლოა სისტემა არ შეიცავდეს ინფორმაციას წარსულში სატრანსპორტო საშუალების მნიშვნელოვანი დაზიანების შესახებ, იმ შემთხვევაში, თუ სადაზღვევო კომპანიას (ან სხვა შესაბამის ორგანიზაციას) არ განუცხადებია ავტოსატრანსპორტო საშუალების სრული დაკარგვის სტატუსის შესახებ ან ტექნიკური პასპორტის გამცემ შტატის სააგენტოს არ მიუნიჭებია სტატუსი. საპირისპიროდ, სადაზღვევო კომპანიებს მოეთხოვება, რომ განაცხადონ სრული დაკარგვის სტატუსის შესახებ, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ ტექნიკური პასპორტის გამცემი შტატის სააგენტოს ავტოსატრანსპორტო საშუალებისთვის არ მიუნიჭებია სტატუსი დაზიანებული ან ჩამოწერილი.

ავტოსატრანსპორტო საშუალების ისტორია არ არის დამოუკიდებელი ინსპექტირების შემცვლელი. სატრანსპორტო საშუალების შეძენის გადაწყვეტილების მიღებამდე, პოტენციურ მყიდველს ეძლევა რეკომენდაცია დამოუკიდებელი ინსპექტირების განხორციელების თაობაზე, რათა დარწმუნდეს, რომ სატრანსპორტო საშუალებას არ აქვს ფარული დაზიანებები. NMVTIS-ის მონაცემების ავტორიზებულ პროვაიდერებს (იხილეთ NMVTIS-ის ლოგო) უფლება აქვთ ისტორიაში შეიტანონ სხვა წყაროებიდან მიღებული ინფორმაცია.

NMVTIS-ის მონაცემები შეიცავს (თუ ინფორმაცია გააჩნიათ სისტემისთვის ინფორმაციის მიმწოდების ვალდებულების მქონე ორგანიზაციებს და სტრუქტურებს):s

  • ინფორმაციას ავტოსატრანსპორტო საშუალებების ტექნიკური პასპორტის გამცემი შტატის სააგენტოებიდან (რომლებიც მონაწილეობენ პროგრამაში).
  • ინფორმაციას მსუბუქი და სატვირთო ავტომანქანების, მოტოციკლეტების, ავტობუსების, მოძრავი სახლების (ძრავიანი სახლი ბორბლებზე) და ტრაქტორების შესახებ. ამჟამად NMVTIS შეიძლება არ შეიცავდეს ინფორმაციას კომერციული სატრანსპორტო საშუალებების შესახებ, თუ ეს სატრანპორტო საშუალებები არ არის შეტანილი შტატის ტექნიკური პასპორტის შესახებ მონაცემთა ძირითად ბაზებში (ზოგიერთ შტატში, ასეთ სატრანსპორტო საშუალებებს ემსახურება შტატის სხვა სააგენტო), თუმცა მოგვიანებით შესაძლებელია ასეთი ჩანაწერები დაემატოს.
  • ინფორმაციას სტატუსების შესახებ, რომლებიც მინიჭებულია პროგრამაში მონაწილე ტექნიკური პასპორტის გამცემი შტატის სააგენტოს მიერ. მიხედავად იმისა, რომ სტატუსების ტიპი და განსაზღვრის კრიტერიუმები სხვადასხვა შტატში განსხვავებულია, ის შეიძლება შეიცავდეს სასარგებლო ინფორმაციას სატრანპორტო საშუალებების მდგომარეობის ან წარსულში გამოყენების შესახებ.
  • სპიდომეტრის საბოლოო ჩვენებას ტექნიკური პასპორტის გამცემი შტატის სააგენტოს ჩანაწერებიდან.
  • ინფორმაციას, მიღებულს სადაზღვევო კომპანიებიდან და გადამამუშავებლებისგან (ორგანიზაციები, რომლებიც შლიან ავტომანქანებს ნაწილებად მათი შემდგომი რეალიზაციის მიზნით), რომელშიც შედის ავტოსასაფლაოები და დამშლელი კომპანიები. სისტემისთვის ინფორმაციის გადაცემას მათ ავალდებულებს კანონი 2009 წლის 31 მარტიდან. ეს ინფორმაცია შეტანილი იქნება იმ შეთხვევაში, თუ სადაზღვევო კომპნიას გაცხადებული აქვს სატრანსპორტო საშუალების სრული დაკარგვის სტატუსის შესახებ.
  • ინფორმაციას ავტომობილების სასაფლაოებიდან და დამშლელი კომპანიებიდან, რომლებიც იღებენ გასამრჯელოს ძველი ავტომანქანების უტილიზაციისთვის, გადამუშავება და დაზოგვაში მომხმარებელთა ხელშეწყობის პროგრამის ფარგლებში (Consumer Assistance to Recycle and Save, CARS), რომელიც ამუშავდა 2009 წლიდან.

მომხმარებლებს ვურჩევთ ეწვიონ საიტს www.vehiclehistory.gov სისტემის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის უფრო დეტალური გაცნობის მიზნით და ასევე სხვადასხვა სტატუსების და მარკირებების მნიშვნელობის გასაგებად, რომლებიც მინიჭებულია ტექნიკური პასპორტის გამცემი შტატის სააგენტოების მიერ.